Intrebari frecvente
- Cum plasez o comandă?
Prin click pe butonul “Adaugă în coș” produsul este mutat automat în coșul de cumpărături virtual.
Accesează butonul „Trimite comandă”, loghează-te sau crează-ți un cont pentru a plasa comanda introducând datele de facturare și livrare, după care este necesar să te loghezi sau sa-ți creezi un cont pentru a plasa comanda.
- Cum anulez o comandă?
În cazul în care te-ai răzgândit și nu mai dorești comanda, aceasta se poate anula trimițând un e-mail cu solicitarea ta la office@opti-plus.ro
- Cum pot cauta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
- Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.
- Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
- Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?
Da, SC. OptiPlus Optica On-Line SRL onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicită la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
- Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comanda, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
- Cum returnez un produs?
Consumatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la acestă, în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul intra în posesia fizică a produsului.
Comenzile pentru ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, și nici lentilele de contact torice (cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale, toate acestea fiind considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului, acesta din urmă asumându-și răspunderea în ceea ce privește corectitudinea datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și cu toate accesoriile primite.
În cazul în care consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta va trebui să completeze fizic formularul de retur ce se regăsește în coletul primit.
După completarea formularului de retur fizic, vă rugăm să ne contactați la numărul telefon 0770977478 pentru a stabili modalitatea de retur.
Ca și modalități de retur, aveți opțiunea de a trimite coletul prin orice firmă de curierat sau de a ne contactă pentru a trimite noi curierul la adresa solicitată de către dumneavoastră. Costurile de returnare sunt suportate de către consumator/ client.
- În cât timp se face livrarea?
Livrarea produselor se efectuează în 2-4 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc și 15-30 de zile pentru produsele ce reprezintă comandă specială. Livrarea se face de luni până vineri, în intervalul 9:00-17:00, la adresa specificată de către client. Comenzile plasate pe site-ul www.opti-plus.ro se livrează prin compania de curierat Fan Courier, doar pe teritoriul României.
- Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul În care nu vă amintiți parola contului dumneavoastră, vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
- Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
- Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a achiziționa produse vă puteți loga creând un cont sau ca vizitator.
- Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.
- Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
- Doresc sa obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugăm să ne contactați folosind formularul din sectiunea "Contact".