Termeni si conditii
- Condiții generale
- Magazinul online www.opti-plus.ro este deținut și administrat de către SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL înregistrată la Registrul Comerțului cu J40/11955/21.09.2020 și CUI: 43072884, având sediul social în Str. Migdalului, Nr.36-38,CORP C1,Etaj 1 Bucuresti, Sector 6, denumită în continuare vânzător/proprietar/ OptiPlus.
- Utilizarea site-ului www.opti-plus.ro, cu scop informativ, achiziție produse, vizitare sau colaborare, implică acceptarea Termenilor și Condițiilor de către utilizator/ cumpărător/ client/ consumator.
- Recomandăm citirea cu atenție a conținutului informațional al site-ului www.opti-plus.ro, înainte de utilizare.
- În situația în care nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în acest document, aveți opțiunea de a părăsi magazinul online și de a renunța la serviciilor noastre.
- Termenii și condițiile se aplică tuturor utilizatorilor magazinului www.opti-plus.ro, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți sau distribuitori de conținut.
- Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile afișate pe site, responsabilitatea verificării informațiilor revenindu-vă dumneavoastră accesând site-ul nostru.
- Drepturi de autor
- Drepturile de autor asupra întregului conținut informațional (imagini, texte, elemente grafice, scripturi, software, drepturi de proiectare, mărci înregistrate, drepturi de model sau patente) constituie integral proprietatea OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL, și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.
- Utilizatorul/ Cumpărătorul nu are dreptul de a aduce modificări site-ului, copia, distribui, transmite, publica, reproduce, acorda licențe, crea produse derivate, transfera, vinde, plagia, orice fel de informații obținute de pe www.opti-plus.ro sau prin intermediul acestui site.
- Utilizarea elementelor de identitate vizuală (logo, imagini, fotografii, simboluri, elemente grafice) și conținutul informațional (texte, motto) sunt proprietatea OptPlus Optica On-Line. SRL, și nu se permite plagierea, transmiterea, utilizarea în diverse scopuri, vinderea datelor și a tuturor informațiilor fără permisiunea SC. OptiPlus Optica On-Line. SRL.
- SC. OptiPlus Optica On-Line.SRL este marcă înregistrată, astfel orice utilizare a sa fără acordul proprietarului se pedepsește conform legislației în vigoare.
- Încălcarea oricărei mențiuni din secțiunea Drepturi de autor, se pedepsește conform legii.
- Prelucrarea datelor personale
- Prin accesarea site-ului www.opti-plus.ro sau plasarea unei comenzi, vă exprimați acordul în mod expres și neechivoc, privind prelucrarea datelor și a informațiilor, totodată confirmați validitatea acestora.
- Datele personale sunt reținute cu scopul procesării comenzilor, transmiterii ofertelor personalizate, în scop informațional, îmbunătățirii serviciilor noastre și pentru a răspunde solicitărilor dumneavoastră.
- Pentru mai multe informații consultați secțiunea: Politica de confidențialitate
- Utilizarea cookie-urilor
- Site-ul www.opti-plus.ro utilizează cookie-uri, cu scopul oferirii unei experiențe de navigare cât mai plăcută, servicii adaptate nevoilor si interesului clientilor săi
- Pentru a afla mai multe despre avantajul cookie-urilor accesați secțiunea: Politica de Cookie-uri
- Obligațiile clientului
Clientul se obligă să ia la cunoștință toate prevederile legale prezente pe site-ului www.opti-plus.ro dar și următoarele:
- vârsta minimă a clientului care plasează o comandă pe site, trebuie să nu fie mai mică de 18 ani împliniți
- datele personale utilizate pe site să fie reale, să-i aparțină și să nu încalce drepturile terților
- clientul a fost supus unui test la oftalmolog/optometrist acreditat în urma căruia i s-a eliberat prescripția pentru ochelari/lentile
- rețeta înscrisă pe site să fie reală și emisă de personal specilizat
- rețeta nu trebuie să fie mai veche de 1 an de la data emiterii sale
- să verifice cu atenție datele introduse pe site mai ales cele introduse în configurator
- să iși asume răspunderea pentru toate informațiile introduse pe site-ul www.opti-plus.ro
- are obligația de a achita contravaloarea produselor achiziționate
- are obligația să ofere datele personale necesare facturării produselor achiziționate
- Obligațiile vânzătorului
- se obligă să livreze produsele sigilate, fără defecte și în ambalajele originale primite de la producător
- să respecte prețul afișat pe site, timpul de livrare al produselor si calitatea promisă clientului prin intermediul materialelor vizuale
- să informeze cumparatorul cu privire la eventualele întârzieri ale comenzilor, livrari parțiale sau epuizări de stoc
- să livreze produse conform fotografiilor afișate (pot exista mici diferențe de tonalitate a culorii sau texturii ce se datorează aparatului foto sau ecranelor)
- vânzătorul nu se face responsabil de eventualele vătămări sau discomfort, apărute în condițiile în care clientul a utilizat o prescripție neavizată de către personalul specilizat oftalmolog/optometrist, a modificat prescripția sau a falsificat-o.
- Prețul produselor
- garantăm validitatea prețurilor afișate pe site-ul www.opti-plus.ro
- ne facem răspunzători de orice eroare de preț afișată pe site-ul nostru și vom informa clientul oferindu-i opțiunea de a renunța la comandă sau de a plasa altă comandă, returul produsului cu preț neconform, fiind suportat de către noi în această situație.
- în cazul unei erori de preț, rambursarea sumei către client se face integral (incluzând și costul de livrarea produsului) în contul bancar al acestuia din urmă.
- prețurile afișate pe site-ul opti-plus.ro sunt exprimate în lei, includ TVA dar nu includ taxa de livrare a produselor, excepție făcând produsele la care se specifică în mod expres pe site.
- modificarea prețurilor pe site nu va afecta o comandă deja plasată
- vânzătorul va emite factura fiscală pentru fiecare comandă plasată pe site în baza datelor introduse de către client
- comisioanele percepute de către bănci la achitarea produselor sunt suportate de către client și vizează relația client-bancă, vânzătorul nefiind răspunzător pentru această situație.
- Plasarea comenzilor
- Garantăm că produsele afișate pe site-ul www.opti-plus.ro sunt conforme cu realitatea, însă pot fi ușor diferite de cele reale fapt datorat caracteristicilor precum textura și culoarea, ce pot afișa rezultate diferite din cauza monitoarelor sau ecranelor.
- Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții, de a aduce modificări produselor și stocurilor în functie de necesitatea companiei fără notificarea prealabilă.
- Ne asumăm datoria de a reactualiza periodic stocurile, astfel încât să fiți informați cu privire la indisponibilitatea unui produs dorit, prelucrarea unei comenzi și perioada de livrare.
- Achiziția produselor se face prin acționarea butonului “Adaugă în coș” produsul fiind trimis către coșul virtual, în cazul produselor pe bază de rețetă este necesară introducerea specificațiilor din rețetă (ex. dioptrii, puntea nazală, raza de curbură, tratament lentilă, grosime)
- Produsele afișate în “Coșul meu” pot fi vizualizate în orice moment acționând butonul aflat în stânga sus a paginii, tot aici puteți adăuga sau șterge produse.
- Prin acționarea butonului “Continuă cumpărăturile” veți fi direcționat către pagina de introducere a datelor referitoare la plata comenzii (realizare cont / logare, facturare, livrare/ridicare din magazin, contact, modalități de plată)
- Pentru a finaliza comanda acționați butonul “Finalizare Comandă” veți fi direcționat către pagina de plată a furnizorului de servicii.
- Completarea tuturor informațiilor solicitate în formularul de comandă sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră.
- În situatia în care adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, puteti face modificările necesare acționând butonul “Adaugă o adresă nouă”. Daca doriți factura pentru persoana fizică sau persoana juridică nu uitați să bifați opțiunea corespunzătoare.
- Confimarea comenzii către client se face numai după ce a fost confirmată plata de către procesatorul de plăți, urmând a fi contactat telefonic sau pe e-mail în vederea verificării datelor introduse pe site.
- Confirmarea de expediere a comenzii se face către client numai după ce aceasta a fost plasată curierului.
- SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL își rezervă dreptul de a refuza/limita una sau mai multe comenzi ce par a fi suspecte din punct de vedere legal, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori
- Livrarea produselor
- Comenzile plasate pe site-ul opti-plus.ro se livreaza prin compania de curierat rapid Fan Courier, doar pe teritoriul Romaniei.
- Livrarea produselor se face de luni până vineri în intervalul 09:00- 17:00 prin intemediul partenerilor noștri de la Fan Courier
- Serviciul de livrare prin Fan Courier este disponibil numai în acele zone în care aceștia au activitate. Pentru livrare înafara localităților ce presupun costuri suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul afișat pe site.
- Comenzile se vor plasa în ordinea în care au fost înregistrate.
- Termenul estimativ de livrare al comenzilor este de 1- 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pentru produsele aflate în stoc și 1-3 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comandă specială.
- Refuzarea repetată a livrării unui colet din partea cumpărătorului/ clientului atrage după sine anularea comenzii
Atenție! În cazul în care adresa dumneavoastră nu se află în aria de acoperire a transportatorului Fan Courier, cumpărătorul trebuie să accepte livrarea în cel mai apropiat hub Fan Courier.
- Modalități de plată
- Plata în sistem ramburs
Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către persoana care efectuează livrarea.
- Card de credit
Plata cu cardul bancar se efectuează prin introducerea datelor de mai jos pe o pagină securizată:
- Numele posesorului de card;
- Codul cardului (codul din cifre grupate cate 4 pe fața cardului, fără spații);
- Data expirării cardului;
- Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura);
- Parola 3D secure (dacă aveti un card înrolat în sistemul 3D Secure).
- Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul dumneavoastră, în condițiile agreate cu banca emitentă a cardului.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL
- Tranzacțiile se vor efectua în lei, indiferent de cardul dumneavoastră, în condițiile stabilite cu banca emitentă a cardului.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL, iar introducerea datelor se face prin intermediul unei conexiuni criptate.
- Politica de Securitate
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay/NETOPIA SRL, SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
- Legal
- Întregul conținut al site-ului (imagini, texte, grafică, logo-uri, baze de date, scripturi) este proprietatea OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor prevazută de legea română. Folosirea elementelor enumarate mai sus fără acordul SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL se pedepsește conform legilor în vigoare.
- Dumneavostră, ca și utilizator, declarați că sunteți de acord cu cele menționate mai sus. Cardurile acceptate pentru plată sunt cele emise sub siglele VISA și MASTERCARD
- Transferul dreptului de proprietate
- Dreptul de proprietate asupra bunului revine clientului numai după ce asta a achitat contravaloarea produsului și plata a fost confirmată de către procesatorul de plăți.
- Programul de funcționare
- Comenzile se pot plasa 24 ore din 24 ore, însă ele se vor procesa numai in zilele lucrătoare în intervalul, luni-vineri de la 09:00-17:00, excepție făcând sărbătorile legale.
- Mesajul trimis către client după plasare unei comenzi reprezintă confirmarea de primire a comenzii urmând ca în zilele lucrătoare să se confirma comanda.
- Politica de garanții
- Garanția iși exercită drepturile legale începând cu data livrării produsului către Cumpărător/ Client, în condițiile în care au fost respectate următoarele instrucțiuni:
- Garanția se referă strict la produsul achiziționat de către cumpărător de pe site-ul official opti-plus.ro
- Nu fac obiectul prezentei garanții rețeta sau prescripția optometrică prezentată de către cumpărător/ client, pe baza căreia a fost livrat produsul, OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru corectitudinea datelor înscrise în prescripția optometrică, care au fost introduse de către cumpărător / client la efectuarea Comenzii.
- Perioada de garanție începe de la data livrării produsului de către OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL către Cumpărător / Client
- Se garantează cumpărătorului reparația gratuită a produsului în cazul unei defecțiuni săvârșită în condiții normale de utilizare pe durata perioadei de garanție
- În situația în care reparația produsului nu este posibilă, acesta se înlocuiește.
- Repararea sau înlocuirea se va realiza conform legii 449/ 2003 în termen de maxim 15 zile calendaristice.
- La solicitarea garanției cumpărătorul/clientul are obligația ca, împreună cu produsul defect/de returnat, să completeze certificatul de garanție primit în colet la livrarea produsului.
- Produsele achiziționate de pe SC.OPTIPLUS OPTICA ON LINE. SRL beneficiază de garanție în condițiile respectării instrucțiunilor de utilizare, manipulare si întreținere aduse la cunoștința beneficiarului.
- Termenul de garanție al produselor prezente pe site în conformitate cu Legea 449/2003, art 16.2 este:
- Rame/ Ochelari de soare/Ochelari de vedere/Lentile de contact- 24 luni
- Soluții și accesorii: 6 luni
- Manoperă de montaj: 12 luni
- Consultație în cabinet: 120 zile
- Durata medie de utilizare este de 12 luni
- Garanția de asigură prin reparație sau înlocuire, după caz.
- Termenul de soluționare a reclamațiilor este de maxim 15 zile.
- Garanția acoperă numai acele defecte care apar ca urmare a exploatării normale a produsului și nu se aplică pentru:
- Manipularea, utilizarea si intretinerea neglijentă
- Utilizarea altor consumabile decât cele recomandate de personalul nostru specializat
- Intervenții neautorizate privind ajustarea sau repararea produsului
- Folosirea ochelarilor în alte scopuri decât cele pentru care a fost recomandat
- Defecțiuni datorate folosirii unor accesorii necorespunzătoare
Garanția se poate anula în următoarele situații:
- Cumpărătorul / clientul nu prezintă documentele solicitate de către SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL.
- S-a intervenit asupra produsului prin montaj lentile, reparații, modificări de către alte firme de profil sau persoane ce nu fac parte din personalul calificat SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL
- Schimbarea stării originale a produsului.
- Defecte care nu fac obiectul garanției (zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parțiale sau totale, defecte datorate utilizării necorespunzatoare prin manipulare, transport, păstrare de către compărător/client, defecte de orice fel ale produselor datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibrațiilor)
Solicitări de reparație sau înlocuire, în baza garanției:
Instrucțiuni de utilizare pentru ochelari de soare și ochelari de vedere
- Nu purtați ochelarii pe cap
- Manipulați ochelarii cu ambele mâini atunci când ii puneți și îi scoateți de la ochi
- Păstrați și transportați ochelarii numai în toc (port ochelari)
- Aveți grijă ca suprafața lentilelor ochelarilor să nu intre în contact cu suprafețe dure
- Nu lasati ochelarii expuși direct la soare timp îndelungat
- Nu utilizați ochelarii în condiții de: surse de căldură, foc deschis sau alte zone cu temperaturi extreme, saună, uscător de păr, aragaz etc.
- Acordați o atenție mai mare în utilizarea și manipularea ochelarilor ale căror lentile sunt fixate prin prindere în șurub sau cu fir de nylon, acest tip de ochelari fiind mai fragil
- Prezentati-vă periodic la optician/optometrist pentru reajustarea ochelarilor
- Feriți ochelarii de substanțe toxice și care pătează
Curățarea ochelarilor
- Ștergerea ochelarilor se va face doar cu material moale din microfibră, special destinate curațării ochelarilor și lentilelor.
- Curățarea ochelarilor se face doar cu soluții speciale, destinate curățării ochelarilor, în lipsa acestora se recomandă apă și săpun iar ștergerea se face cu o laveta din microfibra cu textura moale.
- Nu folosiți detergenți iritanți pe bază de alcool, acetonă, detergenți universali sau alte produse similare și nici servețele de hârtie, acestea deteriorează calitatea lentilei
- La nevoie se pot utiliza apă și săpun, după care uscați ochelarii doar cu material moale din microfibră
- În timpul operațiunii de curățare a ochelarilor vă recomandam să țineți ochelarii cu fermitate de puntea nazală.
- Reclamații și sesizări
- Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, consumatorul va completa formularul de reclamație/retur și il va expedia către adresa de e-mail www.opti-plus.ro, împreună cu produsul reclamat, urmând a primi un răspuns din partea SC.OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL în maxim 15 zile de la primirea reclamației.
- Orice solicitare cu privire la produs va fi soluționată de SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL în conformitate cu drepturile conferite consumatorului cu privire la garanția legală de conformitate a produselor prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificarile și completările ulterioare și cu procedura de soluționare a reclamațiilor.
- Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, în cazul reclamațiilor privind neconformitatea produselor, nu se poate efectua în cazul în care neconformitățile reclamate nu se datorează producătorului și/sau SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL
- Politica de retur
- Consumatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la acesta, în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul intra în posesia fizică a produsului.
- Comenzile pentru ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, și nici lentilele de contact torice (cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale, toate acestea fiind considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, acesta din urmă asumându-și răspunderea în ceea ce privește corectitudinea datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și cu toate accesoriile primate.
- În cazul în care consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta va trebui să completeze formularul de retur prezent în colet.
- După completarea formularului de retur, vă rugăm să ne contactați la numărul telefon, 0770977478 pentru a stabili modalitatea de retur
- Ca și modalități de retur, aveți opțiunea de a trimite coletul prin orice firmă de curierat sau de a ne contacta pentru a trimite noi curierul la adresa solicitată de către dumneavoastră.
- Costurile generate de returul produselor vor fi suportate de consumator, astfel, în momentul returnării produselor, consumatorul va trebui să achite costul de transport, fără a opta pentru serviciul de ramburs. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română!
- În cazul unui retur cu plata online a produselor, valoarea acestora se restituie în termen 14 zile de la recepționarea returului de către SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL reținându-se costurile de transport în valoare de 15 lei.
- În cazul unei comenzi ce conține mai multe produse, dacă la deschiderea coletului în prezența curierului se constată că un produs este neconform și doriți să-l refuzați, procedura de returnare presupune returnarea întregului colet.
În vederea expedierii coletului retur vă rugăm:
- ambalați corespunzător produsele pe care doriți să ni le trimiteți, astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului (puteți să folosiți ambalajul trimis de noi) și menționați pe exteriorul coletului numărul facturii de achiziție;
- pachetul trebuie să conțină factura sau o copie a facturii fiscale de cumpărare a produsului, formularul de retur completat și rețeta de ochelari dacă este cazul
- Contactați-ne la numărul de telefon 0770977478
- Trimiteți coletul către SC. OPTIPLUS OPTICA ON- LINE. SRL la adresa Bld. Constructorilor, Nr. 20A, Et. 1, Sect. 6, București- departament online.
Atentie! Nu vor fi acceptate coletele care au fost trimise fara completarea formularului de retur sau trimise cu plata ramburs.
- Returnarea contravalorii unei comenzi se va face numai in contul bancar oferit de către client
- În cazul în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte, clientul nu va achita taxa de retur
- Produsele returnate nu compensează o comanda plasată ulterior
- Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în decursul ultimelor 12 luni
Produse ce nu pot fi returnate
Nu pot face obiectul returnării, conform OUG 34/2014 următoarele:
1) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
4) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5) contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că iși va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.
Produse ce au fost livrate greșit
- Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat! Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrală a contravalorii produsului livrat greșit.
- Dacă, după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
- Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC.OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL
- În acest caz, produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele întacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au insoțit (factura, certificate de garanție etc.)
Avize și certificări
- Produsele noastre sunt originale, sigilate conform standardelor CE, certificate ISO 9001 și avizate de către Ministerul Sănătății.
- Site-ul www.opti-plus.ro comercializează dispositive medicale ce se supun legilor: Legea 176/2000, Ordinul Ministrului Sănătății nr. 253/2010, HG 54/2009.
- Nu recomandăm achiziționarea dispozitivelor medicale de la agenți economici neautorizați
Link-uri către terți
- Site-ul nostru poate conține trimiteri (link-uri) către alte site-uri operate de către terți (site-uri de prezentare sau informative)
- Nu intra în atribuția noastră investigarea și monitorizarea site-urilor ce nu ne aparțin
- Recomandăm verificarea Termenilor și condițiilor site-urilor terțe înainte de a vă angaja în orice tip de acțiune sau tranzacție. Eventualele plângeri referitoare la aceste terțe site-uri se vor plasa către acestea și nu către Sc Optiplus Optica On-Line SRL