Livrare si retur

  1. Livrarea produselor
  • Comenzile plasate pe site-ul opti-plus.ro se livreaza prin compania de curierat rapid Fan Courier, doar pe teritoriul Romaniei.
  • Livrarea produselor se face de luni până vineri în intervalul 09:00- 17:00 prin intemediul partenerilor noștri de la Fan Courier
  • Serviciul de livrare prin Fan Courier este disponibil numai în acele zone în care aceștia au activitate. Pentru livrare înafara localităților ce presupun costuri suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul afișat pe site.
  • Comenzile se vor plasa în ordinea în care au fost înregistrate.
  • Termenul estimativ de livrare al comenzilor este de 1- 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pentru produsele aflate în stoc și 1-3 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comandă specială.
  • Refuzarea repetată a livrării unui colet din partea cumpărătorului/ clientului atrage după sine anularea comenzii

Atenție! În cazul în care adresa dumneavoastră nu se află în aria de acoperire a transportatorului Fan Courier, cumpărătorul trebuie să accepte livrarea în cel mai apropiat hub Fan Courier.

  1. Returul produselor
  • Consumatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la acesta, în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul intra în posesia fizică a produsului.
  • Comenzile pentru ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, și nici lentilele de contact torice (cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale, toate acestea fiind considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, acesta din urmă asumându-și răspunderea în ceea ce privește corectitudinea datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și cu toate accesoriile primite
  • În cazul în care consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta va trebui să completeze formularul de retur prezent în colet.
  • După completarea formularului de retur, vă rugăm să ne contactați la numărul telefon, 0770977478 pentru a stabili modalitatea de retur
  • Ca și modalități de retur, aveți opțiunea de a trimite coletul prin orice firmă de curierat sau de a ne contacta pentru a trimite noi curierul la adresa solicitată de către dumneavoastră.
  • Costurile generate de returul produselor vor fi suportate de consumator, astfel, în momentul returnării produselor, consumatorul va trebui să achite costul de transport, fără a opta pentru serviciul de ramburs. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română!
  • În cazul unui retur cu plata online a produselor, valoarea acestora se restituie în termen 14 zile de la recepționarea returului de către SC. OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL reținându-se costurile de transport în valoare de 15 lei.
  • În cazul unei comenzi ce conține mai multe produse, dacă la deschiderea coletului în prezența curierului se constată că un produs este neconform și doriți să-l refuzați, procedura de returnare presupune returnarea întregului colet.

În vederea expedierii coletului retur vă rugăm:

  • ambalați corespunzător produsele pe care doriți să ni le trimiteți, astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului (puteți să folosiți ambalajul trimis de noi) și menționați pe exteriorul coletului numărul facturii de achiziție;
  • pachetul trebuie să conțină factura sau o copie a facturii fiscale de cumpărare a produsului, formularul de retur completat și rețeta de ochelari dacă este cazul
  • Contactați-ne la numărul de telefon 0770977478
  • Trimiteți coletul către SC. OPTIPLUS OPTICA ON- LINE. SRL la adresa Bld. Constructorilor, Nr. 20A, Et. 1, Sect. 6, București- departament online.

Atentie! Nu vor fi acceptate coletele care au fost trimise fara completarea formularului de retur sau trimise cu plata ramburs.

  • Returnarea contravalorii unei comenzi se va face numai in contul bancar oferit de către client
  • În cazul în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte, clientul nu va achita taxa de retur
  • Produsele returnate nu compensează o comanda plasată ulterior
  • Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în decursul ultimelor 12 luni
  1. Produse ce nu pot fi returnate

Nu pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:

1) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

4) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

5) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

  1. Reclamații
  • Orice solicitare cu privire la produs va fi soluționată de SC. OPTIPLUS OPTICA ON- LINE.SRL în conformitate cu drepturile conferite consumatorului cu privire la garanția legală de conformitate a produselor prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare și cu procedura de soluționare a reclamațiilor.
  • Termenul de soluționarea a reclamațiilor este de 15 zile lucrătoare de la data transmiterii formularului de retur/reclamație
  • Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, în cazul reclamațiilor privind neconformitatea produselor, nu se poate efectua în cazul în care neconformitățile reclamate nu se datorează producatorului și/sau SC OptiPlus Optica On-Line SRL.
  1. Produse ce au fost livrate greșit
  • Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat! Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrală a contravalorii produsului livrat greșit.
  • Dacă, după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
  • Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC.OPTIPLUS OPTICA ON-LINE. SRL
  • În acest caz, produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele întacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au insoțit (factura, certificate de garanție etc.)