Transport si retururi

Livrarea produselor

Comenzile plasate pe site-ul www.opti-plus.ro se livreaza prin compania de curierat rapid Fan Courier, doar pe teritoriul Romaniei.

Livrarea se efectueaza in maxim 3-4 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc si 15-30 de zile pentru produsele ce reprezinta comanda speciala. Livrarea se face de luni pana vineri, in intervalul 9:00-18:00, la adresa specificata de dumneavoastra.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este oferit gratuit. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de transport de 15 lei.

Atentie: In cazul in care adresa  dumneavoastra nu se afla in aria de acoperire a transportatorului Fan Courier, cumparatorul trebuie sa accepte livrarea in cel mai apropiat hub Fan Courier.


Politica de retur – opti-plus.ro

Consumatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs sau sa renunte la acesta, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile din ziua in care consumatorul intra in posesia fizica a produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile.

In cazul in care consumatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trebui sa completeze online formularul de retur ce se regaseste la adresa: Formular retur

Dupa completarea formularului, returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de consumator. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea produselor prin curier se va face in termen de 14 zile calendaristice de la transmiterea solicitarii de retragere / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet la livrare.

In vederea expedierii coletului va rugam:

  • ambalati corespunzator produsele pe care doriti sa ni le trimiteti, astfel incat acestea sa nu se deterioreze in timpul transportului (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului numarul facturii de achizitie;
  • pachetul trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului si cererea de retur;
  • coletele se trimit catre SC Opti-Plus Vision SRL la adresa Bld. Constructorilor, Nr. 20A, Et. 1, Sect. 6, Bucuresti.

Costurile generate de returul produselor vor fi suportate de consumator, astfel, in momentul returnarii produselor, consumatorul va trebui sa achite costul de transport, fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Nu vor fi acceptate coletele care au fost trimise fara completarea formularului de retur sau trimise cu plata ramburs.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor associate, deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de consummator. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din Contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Produsele returnate nu compenseaza o comanda plasata ulterior.

 

Produse ce nu pot fi returnate

Nu pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:

1) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

4) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

5) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist.

 

Reclamatii

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, consumatorul va completa formularul de reclamatie/retur si il va expedia catre adresa de e-mail office@opti-plus.ro, impreuna cu produsul reclamat, urmand a primi un raspuns din partea SC Opti-Plus Vision SRL in maxim 15 zile de la primirea reclamatiei.

Orice solicitare cu privire la produs va fi solutionata de SC Opti-Plus Vision SRL in conformitate cu drepturile conferite consumatorului cu privire la garantia legala de conformitate a produselor prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare si cu procedura de solutionare a reclamatiilor.

 Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, in cazul reclamatiilor privind neconformitatea produselor, nu se poate efectua in cazul in care neconformitatile reclamate nu se datoreaza producatorului si/sau SC Opti-Plus Vision SRL.

 

Produse ce au fost livrate gresit

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrala a contravalorii produsului livrat gresit. Daca, dupa analizarea solicitarii, se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Opti-Plus Vision SRL. In acest caz, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).